Toggle Nav
Winkelwagen
Sluiten
  • Menu
  • Instellingen

BESTELLING & BETALING

ZALMKADO Klantenservice


Advies bij kiezen

Zalmkado.nl streeft naar perfecte service. Wij geven je daarom graag advies om het juiste pakket voor je te vinden. Heb je vragen over onze producten of pakketten, dan kun je altijd contact met ons op nemen. We zijn te bereiken via de mail of telefonisch. Je kunt ook gemakkelijk het formulier hier invullen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Een bestelling plaatsten

Een bestelling plaatsen bij Zalmkado.nl gaat gemakkelijk en effectief. Het bestelproces past bij deze tijd en is binnnen drie muisklikken geregeld.
Lees meer

Een bestelling wijzigen of annuleren

Een bestellingen wijzingen of annuleren is bij ons geen probleem. Heb je per ongeluk een bestelling geplaatst, dan kunnen wij deze voor je annuleren. Wanneer je bij vergissing een verkeerd pakket hebt besteld, kunnen wij deze voor je wijzigen. Neem in ieder geval direct contact met ons op. Als je order eenmaal is doorgevoerd kunnen wij de bestelling niet meer annuleren.

De voorraadstatus van een product

Zalmkado.nl levert verse producten. Het bijhouden van de voorraad is daarom voor ons ook van groot belang.  We houden voor je bij of het product op voorraad is.


iDeal

Bij Zalmkado kun je betalen met iDEAL, Creditcard en Pay Pal. Allen zijn geheel kosteloos. Doe je aan internetbankieren bij de grote banken van Nederland, dan kun je gebruik maken van iDEAL, de meest eenvoudigdste manier van online betalen. 

Waarom iDEAL

-     Je betaald veilig en snel online via jouw bank.
-     Je hebt geen speciale software nodig om gebruik te maken van iDEAL.
-     Gebruik van iDEAL is gratis. 

Je betaling mislukt of geweigerd?

Is je betaling mislukt of geweigerd? Geen nood. Neem contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Terugbetalingen

Wij staan in voor excellente kwaliteit van onze producten. Indien je bestelling toch niet naar wens aangekomen is, is het verstandig om direct contact met ons op te nemen. Wij kijken per situatie of wij de bestelling kunnen terugnemen. Bij voedsel is geen wettelijke bedenktijd en zijn wij niet verplicht om bestellingen terug te nemen.