Toggle Nav
Winkelwagen
Sluiten
  • Menu
  • Instellingen

GARANTIE & KLACHTEN

ZALMKADO Klantenservice

Bij Zalmkado staat kwaliteit bovenaan en geven wij om onze producten. Wij doen ons uiterste best om het product in topconditie bij jou aan te leveren. Dat doen wij door onze pakketten in te pakken in speciale verpakkingen zodat het pakket gekoeld en vers blijft. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.     

Beschrijf je klacht onder vermelding van het ordernummer en datum.

-     Voeg een foto toe van uw pakket zoals je deze heeft ontvangen.

Stuur dit naar klantenservice@zalmkado.nl en wij nemen binnen 24 uur uw klacht in behandeling en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Als je order wordt geannuleerd of wordt terugbetaald, dan ontvangt je binnen 30 dagen het orderbedrag retour.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bewaren van uw pakket

Onze pakketten worden met uiterste zorg en vakkundigheid ingepakt zodat deze goed vervoerd kan worden. Al onze pakketten zijn voorzien van koelelementen en/of Thermozakken zodat uw product gekoeld blijft. Bij ontvangst van uw pakket is het van belang dat deze gekoeld bewaard bij een temperatuur van 6ºC. Bieren en wijnen mogen uit de verpakking gehaald worden en hoeven niet per definitie gekoeld worden bewaard.

Wettelijke garantie

De wettelijke garantie is van toepassing. Dit houdt in dat de geleverde producten voldoen aan hetgeen je van het product mag verwachten. Het product behoord geen gebreken te hebben binnen de gebruikte levensduur en is niet bedorven. Vertoont het product gebreken dan heb je recht op vervanging of herstel.