Toggle Nav
Winkelwagen
Sluiten
  • Menu
  • Instellingen

VERZENDING & BEZORGING

ZALMKADO Klantenservice


Status

Wij houden je altijd op de hoogte van jouw bestelling. Wanneer jouw bestelling correct is afgehandeld ontvang je van ons een orderbevesting per mail. Wanneer je bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging. De pakketten worden verzonden door PostNL. Door de track&trace-link kun je jouw pakket volgen.

Bezorgopties

Bij Zalmkado.nl houden wij van effectiviteit. Onze producten hebben een houdbaarheidsdatum, daarom leveren wij jouw pakket dan ook graag op het uitgekozen moment. Ver van te voren kun je bij ons uw gewenste bezorgdatum inplannen. Zo komt je pakket altijd op tijd én krijg je van ons de garantie dat het product vers is.

Verzending & verpakking

De producten van Zalmkado worden gekoeld verzonden. De zalm wordt vacuüm verpakt in isoleerzakken samen met een aantal koelelementen. Doordat het op deze manier verzonden wordt blijft het minstens 24 uur op de juiste temperatuur. De mooie Thermo Isoleerzakken zijn herbruikbaar en ideaal om mee nemen naar bijvoorbeeld het stand of een picknick!

Levering & leverdagen

Leveringen van Zalmkado kunnen op het werk- of privéadres geleverd worden. Daarnaast kun je het ophalen bij één van de 3500 afhaalpunten van PostNL. Het is van belang dat de door jouw gekozen afleverdatum de postbezorger het pakket kan afgeven, zodat je het vervolgens ook weer koel kunt bewaren.
De leverdagen zijn van ma t/m za. De tijden verschillen tussen 10:00 en 17:00 uur, afhankelijk van de bezorger.

Pakket niet ontvangen

Heb je een bestelling geplaatst en is deze niet geleverd? Bel onze klantenservice.